خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی
سرخط خبرها

تمدید یک ماهه اجاره واحد‌های مسکونی برای مستاجران

  • کد خبر: ۲۳۲۹۲
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تمدید یک ماهه اجاره واحد‌های مسکونی برای مستاجران
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: بسته‌ای برای حمایت از مستاجران ارائه کرده‌ایم که امیدوارم در قالب آن بتوانیم اجاره یک ماهه مستاجران را تمدید کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی ، با بیان اینکه پالایش و بررسی تمامی اطلاعات ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد، افزود: در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن حدود ۵۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که پالایش آنان هم اکنون در حال انجام است.

 

او ادامه داد: پالایش افرادی که در سامانه ثبت نام کرده‌اند در حال انجام است، اما افرادی که از طریق پیامک ثبت نام کرده بودند هنوز اجرایی نشده است و منتظر بهبود شرایط کشور از لحاظ کرونایی هستیم تا بعد از اتمام آن بتوانیم اقدامات و فراخوان جهت ثبت نام افراد را انجام دهیم.

 

متقاضیان مسکن ملی نگران بررسی وضعیت نباشند


محمودزاده با بیان اینکه متقاضیان و ثبت نام کنندگان به هیچ عنوان نگران بررسی وضعیت طرح اقدام ملی مسکن نباشند، گفت: هم اکنون تمامی اقدامات در این زمینه در حال انجام است و متقاضیان نگرانی بابت تاخیر در تحویل و یا تاخیر در پالایش نداشته باشند.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه به زودی کارگاه‌های ساختمانی براساس پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز می‌کنند، گفت: سعی خواهیم کرد تا با ارائه پروتکل‌های بهداشتی به ستاد ملی مبارزه با کرونا و همزمان با موافقت آن‌ها فعالیت کارگاه‌های ساختمانی آغاز شود.

 

محمودزاده توضیح داد: با توجه به کندی روند ساخت و ساز در تمامی بخش‌ها، این بازار به سمت رکود معاملات هدایت شده است.

 

محمودزاده با اشاره به مشکلاتی که در این بازه برای مستاجران ایجاد شده است، افزود: بسته اجاره‌ای برای حمایت از مستاجران آماده و به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه شده است و ما منتظر تایید و یا رد آن‌ها هستیم.

 

معاون مسکن و ساختمان تصریح کرد: در بسته‌ای که در حوزه بازار اجاره به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه شده، سعی شده است تا نگرانی مستاجران در این زمینه برطرف شود چرا که هم اکنون تعدادی از این افراد با مشکل مواجه شده‌اند.

 

محمودزاده اظهار کرد: در بسته ارائه شده به ستاد ملی کرونا تاخیر یک ماهه تخلیه واحد‌ها ارائه شده است که امیدواریم به تصویب برسد.

 

او ادامه داد: این طرح ابلاغ شده است و امیدواریم در ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب برسد تا از طریق آن بتوانیم مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی افزود: مستاجران نگرانی بابت تخلیه واحد‌های خود نداشته باشند.

 

محمودزاده با بیان اینکه بازار اجاره، خرید و فروش مشکلی ندارد و ما با طرح‌های ارائه شده بازار مسکن را مدیریت خواهیم کرد، گفت: طرح اقدام ملی مسکن خود نقش موثری در بهبود وضعیت بازار مسکن خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->